klossan.blogg.se

Min blogg handlar om mitt liv, shopping och saker jag gör

3 januari

Publicerad 2013-01-03 17:54:12 i Allmänt,

Hejhej!
Nu är jag hemma från stan efter en mysig fika och massa shopping.
det blev en gosig FAV tröja i rosa från raglady, smink, en paljett-kjol, en tunika och ett par chock rosa vantar!
Det var riktigt bra väder idag för att vara januari, hade skinnjacka men frös inte galet mycket iaf..
Imrgon blir det årets första träningspass, ska till gymmet på förmiddan med min vän Sandra. Beach 2013 asså haha... kommer dock köra lite lugnt imon eftersom jag börjar på allvar på tisdag då skolan börjar igen ;)
Fikade frappino mocka förut och även en kycklingbagel på espressohouse :) älskar verkligen de stället, alltid lika göööttt 
kan även berätta att jag beställde hem massa kläder från H&M igår, blev lite väl mycket saker men det var genomtänkt och då köper jag de! köpte även lite heminrednings prylar som jag ska spara tills dagen jag flyttar hemifrån, dock är det långt kvar men ändå ;)
nu ska jag kolla desperate housewifes och kolla lite bloggar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela